Daisypath Anniversary tickers

Monday 11 February 2013

celoteh+gadis

 سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
assalamualaikum ,hi.. penat jugak buat blog nie . :)
Dalam sebuk tengah b'blog nie tetiba je ade orang kacau .haishh ta mao laa kacau ye .bagi saya peluang untuk b'blog jugak macam akak2.adeq2 abg2 kite yang dah PRO  dalam blog nie hehe .. hurm tapi sekarang nie mood owner blog nie tengah sedih laa :( . sedih sebab tak berapa nak ok dgn MR.S , .sorry ye Mr. S  'saya tak berniat nak memalukan awak or nak bagi tahu semua orang pasal kita . saya tak mampu nak cakap lagi , sebab ape yang saya cakap manjang nye salah .so better saya diam . ' ;) tengah2 sedih kite b'blog .haa tengah sedih campur dengan pening kepala memikir kan tempat LI nie . mane nak LI ye ? PD POWER ? ESSO ?  due.due susah nak masuk .tapi cube je mane la tahu dapat . ;) 

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM ..
,awak.awak semua boleh tinggalkan comment disini ye .